marți, 9 aprilie 2013

Din dragostea cu pătrunjelul rezultă mulţi copii...


De când mă ştiu am iubit pătrunjelul într-un mod mai aparte. Îmi amintesc că atunci când eram mică, în faţa blocului în care locuiam era o grădină superbă. Vecinii plantau de fiecare dată şi pătrunjel în ea, pe alocuri, pe lângă flori şi copăcei. Atât de îndrăgostită eram de pătrunjel, încât îl smulgeam şi îl înfulecam într-o clipă, fără alte ingrediente pe lângă! Mai băteam mingea, jucam un şotron, mai luam  gură de pătrunjel!

Dragostea dintre mine şi pătrunjel s-a dovedit a fi una de lungă durată, rezistentă în timp, care a trecut cu brio peste toate examenele sclifoselilor mele culinare. Şi cum iubirea este un lucru benefic şi nu poate duce la nimic rău...pe măsură ce m-am mărit şi am avut acces la informaţie am aflat că pătrunjelul îmbunătăţeşte fertilitatea. Te iubeşti cu pătrunjelul... faci copii mulţi!

Pătrunjelul – miracol pentru organism

La modul cel mai serios posibil, pătrunjelul repprezintă o sursă nemaipomentiă de multivitamine. Cu un depozit „monstruos” de substanţe nutritive, cât îl vedeţi de firav, pătrunjelul conţine beta carote, calciu, mai multă vitamina C decât o portocală, vitamina B 12, calci, clorofilă şi multe alte substanţe nutritive esenţiale vieţii.

Pentru că este campion la compuşi care prodc vitamina B 12, tincturile de pătrunjel precum şi consumul frunzelor dar şi al rădăcinilor ca atare sunt recomandate de toţi medicii ginecologi (doar nu dentişti!) pentru creşterea fertilităţii.

Dacă nu aţi înţeles, complecşii  care produc vitamina B 12 sunt extrem de importanţi şi joacă un rol decisiv în conceperea unui copil. De aceşti complecşi sunt răspunzătoare fertilitatea, sarcina precum şi imunitatea dar şi prevenirea bolilor degenerative, atât ale mamei cât şi ale fătului.

Din nefericire, acţiunea vitaminei B 12 în organism este blocată de anticoncepţionale, antibiotice, substanţe toxice, excesul de bacterii şi paraziţi în colon şi în tractul digestiv. Din fericire însă, un consum ridicat de pătrunjel va contracara toate aceste elemente inhibatoare.

Sursa foto: via


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !