marți, 19 februarie 2013

Opt lucruri care reuşesc să scoată din sărite pe oricine

Partea amuzantă e că aceste lucruri sunt general valabile. Nu există nimeni care să nu fie plin de nervi atunci când trece printr-una din situaţiile de mai jos. Recunosc cinstit că mie îmi creşte stresul cu 80 % de fiecare dată când mi se întâmplă!

1. Toate semafoarele roşii

Nu pot să îmi explic cum în România nu sunt sincronizate decât câteva semafoare în Bucureşti. Şi chiar şi aşa, e foarte puţin. M-am surprins de nenumărate ori aşteptand la cinci semafoare pe un singur bulevard. Chestia asta mă scoate din sărite într-un mod fenomenal!

2. Mâncarea nefăcută

Te-ai dus vreodată la restaurant aproape leşinat de foame şi ai comandat ceva sigur, ceva ce ai mai încercat înainte pentru că nu ai fi vrut să greşeşti tocmai acum?
Şi cum a fost când friptura era aproape nefăcută iar gustul nici măcar nu se apropia de ceva cunoscut de tine...
Eu am nervi când îmi e foame, darămite când rămân nemâncată din vina bucătarilor!

3. Tigăi nespălate

Doamne! Ce chin şi cât stres! Durează o veşnicie să speli o tigaie pe care ai pus-o cu sau fără intenţie în cuptor. Şi e de-a dreptul enervant să ai toate ingredientele descoperite şi să descoperi la final că vasul în care urma să găteşti mâncarea nu e curat. Prin urmare, mai bine le spălăm imediat după ce le folosim!

4. Haine pătate

De obicei dimineaţa mi se întâmplă, ca să pot să mă mândresc întreaga zi cu opera mea de artă ataşată bluziţei. O pată mare de cafea... exact în dreptul bustului. Dar nu ai să te pătezi în casă, când ai posibilitatea să te schimbi, ori ţi se întâmplă în maşină, ori la un restaurant.

5. Batery empty!

Asta chiar e culmea. Şi nu se termină bateria niciodată când ai un încărcător la îndemână. Se termină când ai nevoie urgentă de telefon, când te aşteaptă cineva şi nu mai poate da de tine.

6. Vecini harnici

Vecinii mei oricum sunt din cale afară de harnici. Nu ştiu cât se poate construi şi dărâma în interiorul unui apartament de 30-40 de metri pătraţi, dar cert e că se poate. Cel mai interesant e că totul se întâmplă dis de dimineaţă, în zorii zilei. Când ţi-ai dori din toată inima să mai dormi măcar jumătate de oră.

7. Să îţi uiţi portofelul acasă

E enervant să îţi uiţi portofelul şi să ştii deja asta, mai enervant e să faci cumpărături serioase şi să constaţi că nu ai niciun chior la tine. Te simţi ultimul om în faţa vânzătoarei sau a casierei, însă pleci frumuşel din magazin, garantat cu nervii întinşi la maxim!

8. Să plouă după ce îţi speli maşina

Parcă e un făcut, nu-i aşa? Doar că noi luăm în calcul doar când plouă după ce ne spălăm maşina, nu şi când e soare.

Ce îţi produce cei mai mulţi nervi? E reuşeşte să îţi ridice nivelul de stres şi să te facă să urlii?

Sursa foto: via 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !