marți, 19 februarie 2013

15 Citate celebre care au marcat lumea


Cele mai frumoase învăţături le-am învăţat din citate celebre. Asta nu pentru că nu le ştiam deja, căci sunt lucruri logice şi reale, ci pentru că personalităţile care le-au afirmat au reuşit să ne pună semne de întrebare, să ne facă să reflectăm mai mult asupra unui lucru. Dacă ne-ar fi zis bunica, nu am fi crezut-o!
Că deh, aşa suntem noi oamenii, dacă Gabriela Cristea a slăbit mâncând sănătos, atunci vom încerca şi noi să facem asta. Că parcă singuri nu eram în stare sau nu ştiam deja acest aspect: dacă mănânci sănătos slăbeşti!

Revenind, iată câteva din cele mai interesante citate celebre pe care le-am auzit vreodată. Nu uitaţi, sunt lucruri logice, nu lucruri ieşite din comun, însă sunt spuse de persoane celebre, ceea ce le face speciale.

Citate celebre de Bill Gates

1. „Succesul este un profesor slab. Îi păcăleşte pe oameni isteţi, făcându-i să creadă că sunt infailibili”
2. „În fiecare dimineaţă, dacă n-ai chef să te dai jos din pat, adu-ţi aminte că nu eşti încă printre cei bogaţi care-şi permit să doarmă cât vor şi-o să vezi ce chef de muncă te apucă imediat”.
3. „Când eram tânăr, credeam că banii şi puterea mă vor face fericit. Aveam dreptate”.
4. „În viitor, afacerile vor fi de două feluri: pe internet sau deloc”!
5. „Nu te compara cu nimeni altcineva din lume. Dacă o faci, te jignești pe tine”.

Citate celebre de Steve Jobs

1. „Am fost întotdeauna neruşinaţi atunci când a venit vorba de preluarea unor idei extraordinare”
2. „Nu dau doi bani pe felul cum arăt şi cum mă îmbrac”
3. „Să fiu cel mai bogat om din cimitir nu mă interesează. Să merg acasă şi să mă culc fericit că am făcut ceva extraordinar, asta e cu adevărat important pentru mine”!
4. „De ce să mergi cu echipa pe navă, când poţi să fii pirat?”
5. „Timpul este limitat, nu-l pierde trăind viaţa altcuiva. Nu te lăsa prins în teoriile altora. Nu lăsa opiniile zgomotoase ale altora să-ţi acopere vocea interioară. Şi cel mai important, să ai curajul să-ţi urmezi inima şi intuiţia. Într-un fel, cele două ştiu ce vrei să devii. Toate celalte sunt pe planul al doilea”.

Citate celebre de Thomas Edison

1. „Alături de hidrogen, prostia e cea care se găseşte în cea mai mare cantitate în univers”.
2. „Să fii ocupat cu ceva nu înseamnă neapărat că munceşti”.
3. „Majoritatea eşecurilor din viaţă sunt ale oamenilor care nu-şi dau seama cât de aproape sunt de succes atunci când renunţă”.
4. „Totul vine la cel care forţează lucrurile în timp ce aşteaptă”.
5. „Nu am eşuat. Am găsit doar 10.000 de căi care nu au mers”.

Sursa foto: via


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !