duminică, 27 mai 2012

Prima înfrângere prin KO a campionului mondial Lucian Bute, a lăsat un gust amar românilor de pretutindeni

Centura mondială IBF, câstigată de pugilist în 20 octombrie 2007, la Montreal, pusă in joc pentru a zecea oară, a ajuns aseară la britanicul Carl Froch, după ce l-a  învins prin KO în repriza a cincea pe campionul român.
Cu un palmares de 30 de victorii la profesionişti, din care 24 prin KO, Lucian Bute a fost bătut zdravăn de Froch, care a profitat din plin de prestația slabă a românului.
Atacurile la adresa boxerului român nu au întârziat să apară! Declarații șoc!
Preşedintele FR Box, Rudel Obreja, a declarat, în această dimineață,  pentru Mediafax, că pugilistul Lucian Bute a pierdut mult prea uşor meciul cu britanicul Carl Froch, de la versiunea IBF la categoria supermijlocie.
Pugilistul american Andre Dirrell care concurează de asemenea la categoria supermijlocie a postat pe contul său de twitter mesaje jignitoare la adresa prestaţiei lui Bute din meciul de aseară.
"Bute e ca un boschetar, nu e în stare nici măcar să ajungă la colţul lui. Bine ai venit în lumea reală, Bute! Bine ai venit", a fost mesajul lui Dirrell transmis românului.
Andre Ward, deţinătorul centurilor WBC, WBA şi Ring Magazine la categoria supermijlocie, și-a arătat bucuria: "Uhh, ohh! Bute poate fi doborât! Ei bine, ce mai poate fi de spus? Carl Froch a luptat aşa cum trebuie în faţa lui Lucian Bute, punând presiune!”Fostul campion mondial Leonard Doroftei, l-a atacat pe Lucian Bute afirmând că "probabil s-a gresit la pregătire. Bute trebuia să se miște mai mult, nu să stea aproape. L-am vazut la mijlocul ringului, dominandu-și adversarul. Nu poți face așa ceva cu Froch. E un animal, n-ai voie să stai aproape. Mă așteptam la o lovitură surprinzatoare, nu să fie bătut de o asemenea manieră. Cel puțin două reprize n-a existat in ring. Adversarii săi de până acum nu i-au dat forța necesară. Am încercat sa-i explic asta."
Mircea Badea afirmă pe bloggul său că a fost ceva necurat la mijloc și că nu există nicio explicație rezonabilă pentru felul în care a prestat Bute: ”s-a predat  făcând exact ce avea nevoie Froch pentru a câștiga”
Impresiile pugiliștilor după meci
Lucian Bute a declarat  "E prima mea înfrângere, dar nu este sfârşitul lumii. Am nevoie de odihnă, pentru moment, însă ştiu că am un caracter puternic şi voi reveni. Am pierdut de mai multe ori la amatori şi am revenit întotdeauna".
Noul campion mondial, Carl Froch a afirmat că "poate că există impresia că a fost un meci uşor, însă nu este cazul. Atunci când Bute m-a lovit, a făcut-o cu putere şi aşa mi-am dat seama cum a reuşit să învingă un număr atât de mare de boxeri. Ştiam că dacă îl voi lăsa să mă lovească de mai multe ori la rând, voi avea probleme. Însă am avut o misiune în seara asta. Atunci când mă lovea, mâncam loviturile ca şi cum nu ar fi fost nimic".
Cu toate că dezamăgirea este mare, românii sunt alături de Bute și așteaptă revanșa din toamnă,care va avea loc, cel mai probabil la Montreal.
Lucian Bute rămâne campionul nostru și așteptăm cu nerăbdare să readucă centura în România!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !