joi, 26 aprilie 2012

Dilema unei blonde: De ce ţi-ar plăcea să pozezi toate băile prin care treci?


Băi nene, oricum sunt eu dificilă aşa de felul meu, şi mai sunt şi blondă, şi mă prind greu şi uit repede, însă asta m-a dat pe spate.
Staţi să vă spun povestea mai întâi: Am un prieten pe Facebook despre a cărei pătrundere în lista mea nu mi-o amintesc. Ori complotează ăştia de la facebook şi îmi infiltrează spioni pe ici pe colo, ori am dat eu accept ca „curca” fără să mă benoclez mai bine cine dracu e individul.

Din una în alta, cert este că el există, chiar e real, primeşte comenturi şi like-uri, dar cel mai tare, pune poze pe net. Şi nu orice fel de poze, ci poze cu toate băile prin care a trecut. În orice restaurant intră, individul fuge repede la baie, să nu care cumva să rateze toaleta, şi pac o poză.

Dacă lucra la Casa Lux, înţelegeam. Dacă făcea vreun material cu Before and After înţelegeam iarăşi. Dar batman domle... individul nu are niciun scop anume, doar acela de a arăta oamenilor că există băi prin restaurante. Şi nici nu ţine cont că printr-o toaletă mai e câte o hârtie igienică care atârnă elegant pe jos... sau resturi de... plumb în veceu!

Iartă-i doamne că nu ştiu ce fac!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !