vineri, 25 martie 2011

Episodul 4 – Romane de călătorie

Romane de călătorie....
Sunt atât de amuzată, încât mă tem să nu fac greşeli. O mai ştiţi pe Elenuca ? Haideţi...încă o şansă… doamna aceea pentru care toţi bărbaţii sunt nişte mitocani….? Sau porci ? Nu v-aţi prins încă? E vorba de Elena Cârstea în persoană, în carne şi oase.
V-am mai zis eu că fiecare Hanah Montana are blogul sau site-ul ei propriu. Dar există şi excepţii.

Există Bananah Montana, care începe un blog doar de dragul de a fi în rândul lumii, promite marea cu sarea si spune că...ăăăă...staţi ! De fapt atât spune.
                Vă invit sa vizualizaţi o scriitoare în devenire care a rămas, încă din luna septembrie 2008, la partea cu învăţatul comenzilor unui blog. Să nu uit să menţionez ! Suntem în septembrie 2010. Dacă nu mă înşel, parcă parcă ceva nu coincide între datele astea două. Mă simt ca în jocurile alea în care ţi se dau două poze şi o temă : “Găseşte  diferenţa”.


               Vă prezint mai jos întregul conţinut al blogului semnat Elena Cârstea . Vă rog foarte mult să vă înarmaţi cu seminţe, floricele şi mult suc, deoarece urmează o luuuungă lectură.

            “Prima zi e mai grea pana se invata fata cu blog-ul. Restul vine de la sine … Inca studiez prin documentatii “ce si cum se face?” … BBL
M-am bucurat ca cineva a avut grija sa-mi faca blog, respectiv Cristi Faur si acum o sa am grija  sa fiu cat m-ai prezenta pentru voi. Partea buna este ca imi puteti pune intrebari l-a care o sa aveti un raspuns pe masura. O  sa postez cat de curand o biografie si multe multe fotografii.
Multumesc celor care nu m-au uitat
Elena Carstea

Cât despre partea cu gramatica doamnei…mă abţin.

Vizualizaţi AICI blogul sau articolul, e tot una.

* Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Adică nu vă atacaţi degeaba. :P














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Părerea ta contează !