vineri, 25 martie 2011

Episodul 2 - Alexandra Stan şi muzica ei veritabilă

            Dragă Alexandra Stan, iată că a venit si vremea ta. Nu te gândi acum că îţi voi aprecia munca ta “intensă” cu privire la noul singăl  care promite că va fi la fel dă mişto ca “celălant”. Deci am lămurit, nu te duce cu gândul prea departe.

            De fapt, mă voi lua de tine, la modul cel mai urât, deoarece transformi muzica ta dance..a nu.. hip-hop..sau trip-mip..WTF, ce cânţi tu acolo, că nu sunt încă decisă la ce categorie să te introduc, în manele HAOS.
Iar vouă, dragii mei cititori, vă voi da reţeta unui Hartist de success.
Se iau 3 femei, de preferat cât mai dezbrăcate de haine. Se cumpără de la butic 3 acadele. Se linge acadelele bine bine în faţa unei camere de filmat.  Apoi se arată in proporţie de 80 % partea dorsală a celor 3 fete si se mai arată cum stiu ele să se folosească de simularea unui act sexual. Se rage cât se poate de tare. Gata ! Sunteţi mari artişti !

            Apropo, hai să explic si cum am ajuns să scriu despre domnişoara manelo-housistă. Pe minunatul ei site www.alexandrastan.ro , că acum e la modă ca fiecare Hanah Montana să aibe propriul site, vorbeşte cu asa zişii ei fani manelişti, şi le promite noi poze sexoase, precum şi un nou single care va prinde la public la fel de bine ca celălalt. Dumnezeule mare, a prins doar ciutanii manelişti în devenire. Atât. A, şi maneliştii deja transformaţi.




* Acest articol este un pamflet şi trebuie tratat ca atare. Adică nu vă atacaţi degeaba. :P

3 comentarii:

  1. Pai nu stiu, eu sant bucuroasa ca cel putin muzica ei se aude in afara si inca in topuri... nu ma intereseaza cine este, ce face, doar ca lasa ecou pe unde merge. In iunie participa la un mare concert in Madrid, unde vor fi prezenti mai multi cantareti internationali.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu-i contest succesele, nici cele locale, nici cele de peste mari si oceane, si nici nu mi s-a pus pata pe ea doar pentru ca e Alexandra Stan. Dimpotriva, melodia Mr. Saxobeat e chiar reusita si de aia nici nu am mai comentat la adresa ei. Dar hai sa fim sinceri, Lollipop, dupa parerea mea, e intruchiparea penibilului, din toate punctele de vedere. Oricum, 'senq' pentru comentariu. Ciao

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai eu cunosc numai melodia Mr. Saxobeat, asa ca poti intelege comentariul meu.
    Pe curand.

    RăspundețiȘtergere

Părerea ta contează !